Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

please don't pretend..

Här är 2010s lista om året som varit.

 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
det gjorde jag säkert;)



2. Höll du några av dina nyårslöften?
minns inte vad jag hade om jag ens hade några



3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
kan man väl säga:')



4. Dog någon som stod dig nära?
några* 4 st faktiskt..



5. Vilka länder besökte du?
de här:$



6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
saknat på senaste tiden ja, och det skulle jag vilja ha 2011 också..



7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
alla möjliga, men främst kommer jag minnas sommaren och 2010-11-1



8. Vad var din största framgång 2010?
att jag lärt känna mig själv bättre



9. Största misstaget?
har inget största misstag..men misstag har jag iallafall gjort



10. Har du varit mycket sjuk?
i början av året och en hel jävla del nu mot slutet också



11. Bästa köpet?
typ mobilen? tills jag insåg att den sög kuk



12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
det kan jag lova!



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
sagoland, welcome, generation wild, hal som en tvål och In Loving Memory!



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare helt klart, men då det väl varit något så har det varit tusen gånger värre saker än det som hänt i tidigare år



16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit mer chanser och varit mer med dom som betyder mycket



17. Vad önskar du att du gjort mindre?
släppt taget om saker



18. Blev du kär under 2010?
kan jag lova att jag blev, och det är jag



19. Hur många one night stands?
inga,:]



20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
KAAAAN JAAA LOOOOVA!!



21. Bästa boken du läste i år?
pojken som kallades det



22. Något du önskade dig och fick?
en ring och massa underbara minnen



23. Något du önskade dig men inte fick?
spola tillbaka tiden och ta tillbaka saker och även göra saker



24. Årets bästa film?
ofta man kommer ihåg sånt:(?



25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
dagen spenderades med julia och emma och kvällen med familj och vänner:)



26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jaa tyvärr



27. Vad fick dig att må bra?
vissa personer och familjen



28. Vem saknade du?
en del, men mest reb antar jag..



29. Lärt känna nya människor?
otroligt många!



30. Kommer du komma ihåg år 2010?
jaadå, iallafall ett tag för minnet i min skalle är inte så långt;)
men det är klart jag kommer minnas massa saker från detta år:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0