Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

la grange

halvligger i soffan som jag gjort hela dagen dock med kläder nu. orkar typ aldrig byta från sovtröja till vanliga kläder då jag är sjuk..har inte ansträngs musklerna så mycket idag, duschat och kollat genom massa saker från emelie osv. ska ta mig i ´kragen och gå till köket och fixa mig lite soppa snart sen ska jag ligga här resten av kvällen och se oth!

Dagens humör: braa
Dagens borde: ta på mig skor och sätta mig i nybilen och åka(Y)
Dagens frisyr: självtorkat aka lockigt
Dagens smink: nada
Dagens klädsel: jeans med skinn på framsidan linne och tjocktröja
Dagens planer: bil
Dagens vill ha: andreas
Dagens längtan: andreas
Dagens fundering: nada
Dagens beroende: piggelin
Dagens personer: mamma och per
Dagens roliga: ensak i oth..
Dagens låt: alla
Dagens bild: lägger in då jag kommer in från bilen, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0