Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

HELP

Börjar känna att den stora vågen med ångest rullar mot land..jag förstår inte hur en tragisk liten chokladkalender kan göra så ont att vara utan. Okej jag kan inte säga att den är tragisk, den har faktiskt betytt mycket under alla år i mitt liv!:') Förutom det så börjar jag undra varför marcus alltid pratar i telen då han sitter på toa(?) och varför pappa alltid tar med sig telen då han ska på toa? och tidningen dessutom..nae nu ska vi inte gå in något mer på det för min egen skull och eran;);) Sitter ivrigt och väntar på att andreas ska sluta jobba när som helst nu och att han förhoppningsvis kommer förbi här ett tag, 1 månad med han idag :$ på tal om allting, ni vet den där känslan på morgonen då man kämpar efter att nå mobilen och hitter ett litet gullit sms av någon man verkligen tycker om, i löööööv it! Nu ska jag kila in i duschen iallafall, det behövs..;]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0