Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

har du nån gång känt att allting känns fel?man väljer fel väg och det saknas en del, men hur man än vrider och vänder ser man inte biten man önskar gud sänder.




igår pallrade jag mig upp och gick ner till båten och vi stannade mitt på älven och solade, härligthärligt!
sen gjorde jag mig klar och emma for, då drog vi vidare till grillfesten.
efter ett tag så cyklade vi till icaa sen tillbaka och då åt vi. sen kom julia så vi gick och mötte hon osv.
sen badade vi i poolen! och seeen efter några år så fick jag på mig mina jeans..går verkligen inte att dra på sig nå jeans då man just badat...sen hoppade 26 pers på ett miniflak haha vart mos:(
sen gick vi och satte oss en bit bort från hela tjohejet och då kom tim och robin, då vart vi skogsvandrare...vi skulle gå upp till emmas blivande hus mitt i skogen:O sen då v iskulle gå ner igen så kom det en bil, ja ba jag lovar att vi kommer att bli kidnappade nu för den där bilen kommer att stanna. och ofc så gjorde den det:O då var de calle som kom:( inte ok...jag julia och emma var hemma hos mig kring 2 tror jag, och jag somnade halv 6(Y)

idaaaaag vaknade vi och såg case 39, den var bra faktiskt.
sen drog dom och jag la mig ner i soffan och försökte sova eftersom jag har så jäävla ont i huvve.
sen for jag och mamma och lämnade tillbaka filmen och handlade sen gjorde vi tacos! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0