Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

burn

iförrgår trooooor jag de var så for jag och elsa till hemmakväll och köpte bj;)
vi slog oss ner på frasses och satt där och tjockade oss sen fick vi ont i magen och gick till andra frasses HAH...sen kom jesper och ja vad han nu hette...så vi pratade med dom ett tag sen gick dom och vi med då träffade vi joel men då for elsa så jag var med joel ett bra tag sen for han vid typ halv 12 kanske, då ringde jag kenny och han kom och räddade mig hahah..vågade inte gå hem själv:( sen satt det en katt och försökte döda mig med blicken då jag vart nerkastad i gräset...jaja, var hemma vid halv 1 och då la jag mig typ nästan direkt, igår for jag in till stan och var där ett tag, köpte lite småsaker sen for jag hem och slappade resten av dagen.
och idag har jag verkligen inte gjort någonting alls, av nån anledning så låg jag kvar i sängen till 20 över 2...sen har jag pratat med lite folk osssv :) snart så kommer cilla krille och vilma så då ska vi grilla osv:) ska ut efter det också får se vad vi hittar på, sen kanske jag ska hem igen och göra vilma sällskap ifall dom andra ska ut:) skriver mer sen, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0