Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sundsvall

har inte skrivit på några dagar så jag kan berätta lite om vad jag har gjort.
i tisdags så for jag och sinicca till kåge efter skolan, vi gick på grillen och käkade sen kom jennifer och vi gick iväg till hon:) där tjollrade vi på lite och jag och cc eldade hahaha skit kul:( vi hade tändade och hårspray och spruta eld över hela hennes rum:$ sen gick vi iväg till holken och sprang omkring, skit kul:) en massa trevligt folk där också. sen försökte kenny typ köra på mig med skotern:[ var hemma efter 10 nån gång, sen på onsdagen gjorde jag inte så mycket, packade möblerade om mitt rum och sen fick jag skjuts till söder:) var där med emma och sen spelade vi skippo med några och då började jag och jesper tjaffsa som vanligt då vi spela kort;) och sen på torsdagen så slutade vi efter lunch, då drog jag julia och isabell till stan och åt sen gick jag med dom till bussen sen var jag själv och kollade lite saker:) sen träffade jag på paulina och emma och gick med dom en snabbis sen träffa ja kenny å snacka me han:) sen vid halv 4 gick jag hem och packade det sista och då drog vi till krysset och åt sen for vi vidare mot umeå och hämtade annie:) kan lova att ja fick fina minnen då ja kollade ut! där man gått med friends på sommaren, gick och köpte glass, gick in till stan, satt och väntade med laget vid vägen och väntade på bussen, sprang ner för vägen till fotbolls planerna, körde gärnet på fotbolls plan, allting! satan vad ja saknare:( och nu blire ju inge mer för min del heller... men ja, sen for vi hit:) och nu sitter jag här och snackar med trevligt folk på telen=) ikväll blir det att grilla och ta det lugnt:) kanske folk också ja vet inte riktigt:) men nu ska jag fortsätta med att kolla på bilder;) pz

hitta en bild ja gjorde i somras fast som failade på kvallan:O
miss u sweetie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0