Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

LITE LULLI VAR DA

ska skriva lite om igår, for ju som sagt till idur
de första vi gjorde var att vi körde typ nå jävla robinsson för att få oss till baksidan av huse för att slänga nå grejs som idur skulle göra men som möglat? sen gick vi till stallet och där vare inte så mys att gå sen gick vi ut med key eller va ha nu hette:] sen tillbaka och tjollrade på, vid halv 12 då vi fått lite tråkigt så gick vi ut, träffade jennifer som for iväg till stan så vi satt ute i evigheter, försökte få nån att köpa bj till oss och komma med den:$ sen gick vi in till jennifer och väntade på att hon skulle komma från stan, hahah hon börja snacka om nå fjärilar och nån fjärilsdtorrning sen massa mer haha skit kul, sen kom pappa och hämtade mig kring 1 så var hemma nån gång efter det:) då gick jag och la mig ganska direkt och sen idag så jobbade jag, sopade HELA affären sen skurade jag HELA affären, ja å jessan kommer då få sjukt kul då vi praoa där? ne. men nu ska ja duscha osv sen bara tare lugnt pz


de där va tider de

Kommentarer
Postat av: julialalala

tider♥



sv. HHAHA jag märkte även in me bollen i mål :$...

2010-04-11 @ 20:55:28
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: Emma

Det där var typ den bästa dan i mitt liv! åtminstonde 2009!<3<3<3

2010-04-12 @ 19:11:40
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0