Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kul kuk

sitter i soffan med lillnasse och med datorn;) idag har jag inte gjort så mycke. har degat, käkat och käkat ännu mer och druckit så jag spruckit, så nu är jag smällfet:( fick till och med till ett rim:$ ikväll så satt jag och spelade bingolotto med mormor mamma och pappa HAHA:$ vann faktiskt 2 sverigelotter! har ingen aning om vad det är men jag vann iaf=) efter halva det så gick jag marcus och annie och såg på film, shutter island och den sög. hade förväntat mig att den skulle vara mega bra för att alla säger så men jag vart grymt besviken. fattade inte ett skit:O och nu sitter jag och äter isbitat för att försöka bli lite mindre het;) nä men det är hur varmt som helst här inne och inte nog med det så steker datorn sönder mina ben. Iallafall så igår for vi in till birsta, det ända jag fick med mig hem var en halsduk som tog upp typ alla mina pengar.....nästan:$ nu ska jag kolla runt lite på datorn och prata med mer trevligt folk:) pz


haha hittade den här snyggingen(....?) på datorn;)
men du kan ju alltid fortsätta drömma;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0