Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

fb fail

faaaaaaaaaaail på fb...har glömt mitt lösen:O eller på min andra msn och måste kunna de lösenet för att gö saker på fb:( jajaja, dagen var lugn började med att vi snackade lite i klassrumme om massa saker, sen är ju min kära sinicca fast i thailand:O vetefan när hon får komma hem.. men iallafall så for isabell hemn av en sak så det var bara jag julia och paulina och nåra till:) nicke kom och pratade sen såg vi eva och adam och fick massa gott av lärarna till filmen sen lunch och sen gjorde vi bara en utverdering av praoen, fick rast så jag paulina och julia gick ut sen kom joel och han typ grillade min rumpa:O sen kom dajmen så joel snacka me han sen gick vi in och slutade kring 3, då for jag pauo och julia på coop och köpte kladdkakeballerina och den nya maraboun sen for vi hem till mig och nu kommer de nåra som kanske ska köpa epan så måste springa ut:O pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0