Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

barnen på luna...?

HOLA!

bara jag som inte har den blekaste aning om vad "barnen på luna" är för program? enligt julia såg man det jämt då man var liten, men jag vet inte riktigt om jag ska tro på det..? var nog bara hon som såg det;) påtal om det så är anubis hus skit bra hahahah:] de är nånting på nickelodeon! (mobbas inte,,) tyckte det var riktigt underhållande förutom att det var dubbat. men då jag väl hittat nånting jag kunde se på och som jag såklart började följa så slutar dom helt plötsligt visa det...........??



nog om detta, just nu sitter jag och lyssnar på musik då mamma helt plötsligt börjar överrösta mig med hennes musik:O? tror det beror på att hon ska visa upp sin nya kungliga skiva till jobbet;)? haha igår kom vi iallafall hem från sundsvall, mamma tyckte ju såklart samma sak som alltid att man ska börja med att plocka upp ur resväskan vilket inte har hänt ännu! hittade på en massa annat kul istället:D började med att klippa och klistra i boken jag önskat mig i påskpresent av mormor:) vart riktigt bra förutom att min skrivstil inte är så vacker;) efter jag stökat undan det från mitt finfina golv så plockade jag fram färgningssaker och ansiktsmask. vilket menas med att jag färgade ögonfransarna ögonbrynen och gjorde helt enkelt en ansiktsmask:D den tog jag mig en dusch, med allt detta stök så var jag klar kring kl 2! och då gick jag och la mig=)




vaknade upp av att jag hade riktigt ont i magen, men det sket jag i så jag började skrika åt mamma i hopp om att  hon fortfarande skulle vara hemma att hon skulle ta med sig mina skor till stan och lämna igen dom för det sticker ut en grej på dom där bak så jag fått i en typ järngrej i hälsenan, inge vidare skönt. så nu kan jag heller inte ha några skor på mig utan att jag får fruktansvärt ont börjar klaga och hoppar fram på ett ben:) sen började jag pilla med massa olika mobiler och försökte välja vilken jag skulle ha idag(A) haha nae skoja, men jag skulle kolla igenom olika minneskort och telefoner efter en sak som jag sparat på nån av dom mobilerna men spårlöst försvunna var dom! så jag pallrade mig upp till soffan och såg på peak season:) sen fixade jag till mig lite och eftersom jag gick och la mig igår med blött hår så vart ju resultatet inte så vidare fint i morse..men nu jag har iallafall lite morgon frilla kvar med våfflad lugg bakåt=) och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar någongång så brudarna kan komma och därefter ska vi traska iväg till coop och köpa massvis med glass och köra glasspoker:D tror dock att glassen kommer vara slut innan vi vill sluta spela;) eller dess värre att den kommer vara slut innan vi ens börjat! skulle inte förvåna mig och jag känner alla oss rätt;) ni får ha en fortsatt härlig fredag i detta dystra väder!:D pz


bilden har inget med inlägget att göra:)


Kommentarer
Postat av: EMMMAAA

ja såg de inte heller de är nog barajulia som såg de ahhah;O;)

2010-04-09 @ 18:02:22
URL: http://emmaholmstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0