Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ät tills du spy ät tills du DÖ

kvällen igår vart super lyckad!
brudarna kom kring halv 7 och 7, då vandrade vi iväg till stan och köpte massvis med klass, jag räknade igår och vi köpte 10 liter glass(a) vi spelade alltså glasspoker, paulina förlorade HELA tiden så det var nästan bara hon som fick straff;) så efter typ 30 stoooora skedar glass mådde hon riktigt dåligt och vi andra började spåra som nå tokar:O jag och emma plastade in julia med alla plastpåsar vi tagit till glassen och då vi var klara var hon som nån plastrobot:] sen vart vi lite nasty och höll på med några saker HAHAHA.....skit kul:( sen vart vi så heta så vi gick ut;) då körde de förbi en bil och dom glodde otroligt mycke, kom fram till att det var frazze och hans friends för den där bilen kan man verkligen inte glömma om den står utanför 24/7;) sen kom dom tillbaka, sylade in en snöboll i min rygg och en i julias ansikte sen vart vi jagade av nån annan bil:O hahaha ja tryckte på övergångsställs knappen fast skulle inte över(a) då började bilen blinka med lyserna och tuta å massa sånt:O då började vi springa sen fortsatte dom och körde efter oss och då dom körde förbi satt de nån jävla gamling i rutan å vinka:O? haha men de va skit kul iallafall, hoppas emma lägger ut bilderna sen:O:S:D:D:D:D:D! dom drog kring halv 12 tro ja bestämt det var och då stod det massa glasspaket i mitt rum och eftersom igen ville ha sen smälta glassen (det var typ vatten) så hällde jag ut det, efter ett tags tänketid så kändes det lite onödigt att jag hett bort cirkus 9 liter glass..
todag har jag inte gjort någe alls, snackat med lite folk här och där, ikväll blir det iallafall att fara till idur och spendera kvällen där och vi får väll se vad vi ska hitta på:) och just nu tjata dajmen om att ja ska duscha osv så ja ska träffa han i stan:O?  hehehe neeeeeee va, skulle inte tro de;) men duscha osv ska jag iallafall sen äta sen drar jag iväg:D skriver kanske där annars imorgon efter jag jobbat:) pz


memories;) made by elsa och linnea:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0