Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

when I'm with you

har inte skrivit sen i lördags men på lördag kväll var jag iallafall med elsa och jesper, skulle ju va me jonte också men han va me tim ist. men vi var iaf ute och gjorde inte mycke alls sen gick vi in å gjorde lite ssssssaker=) sen vid 12 for jag och elsa hem till mig vi höll typ på att skratta ihjäl oss åt en person:( fan snygg..sen fick hon hicka medans hon skrattade, jag höll seriöst på att kissa på mig. men ja, sen somna vi vid 4 tror jag, hade ställt mobilen på 7 och det enda jag såg på skärmen var snooz och jag fattade inte heller att de va larm(A) så tryckte på snooz sen ringde de typ flera ggr så jag gav elsa mobilen å hon tryckte också på snooz:( det var egentligen meningen att vi skulle upp då och fara till jesper då han sov, men han ringde och väckte oss halv 11, så vi gick upp sen for vi till han och då hade han somna igen. sen vare träning i 2 timmar(Y) länge sen jag tränade men kul vare iaf:) och igår så vare först skola inge spec om jag minns rätt, sen for jag hem och stod å skrek åt marcus i typ 5 minuter innan jag såg att han sovde..fattade inte att han int vakna av de heller, men då fick jag lov att göra så han vaknade sen cyklade vi iväg till max och åt sen for jag på söder ett tag. och idaaaaag så skolan var tråk..eller ja, och nu har jag inte gjort nå alls sen ja kom hem, väntar på att marcus ska komma hem så vi kan äta sen blire söder:) och det kommer nog inte att komma några bilder, eller jo men inga nya för min mobil har gått sönder(A)


måste bara lägga ut den där, de var då vi gick i räven(A)
tagen från emmas blogg*

bilder från urs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0