Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

se dig omkring

har just sett taken..igen, men den är fortfarande bra:) ska snart sova så jag orkar upp imorrn, ska på nå jävla släktträff, inte alls kul. hoppas jag överlever, sen efter det får vi väl se vad som händer. men eh, jag vet inte vad jag ska skriva så jag kan lägga ut en dagens:) eller nattens(a) det var ett tag sen.

Dagens humör: glad men ganska så trött nu
Dagens borde: sova:]
Dagens frisyr: utsläppt med klämma osv 
Dagens smink: mascara osvosv
Dagens klädsel: tajts linne och kofta
Dagens planer: sova?
Dagens vill ha: kennys säng(U)
Dagens längtan: kauug
Dagens fundering: om jag orkar gå upp för trappen
Dagens beroende: typ cola?
Dagens personer: kenny
Dagens roliga: kenny
Dagens låt:

Dagens bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0