Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kauug

mötte elsa i stan just före 12, så vi tog 12 bussen till kauug. gick först till skolan men gick lika fort som vi kom typ, sen gick vi till kenny och satt utanför han för vi vågade inte gå in för att det bara var hans pappa hemma typ:] så vi gick till en grusplan och äldade lite:$ sen till preem, träffade db osv. sen kom kennnynyny hem från skolan så vi gick till han och jag la mig i sängen dirr sen råkade jag kasta ut en tändare genom fönstret och elsa skrattade fan ihjäl sig, och kenny fattade typ ingenting(A) sen for elsa och hampus kom så vi var med han ett tag, sen for vi till grillen och dom åt, å dom vart typ sura för att jag inte åt:( men eh..kallt vare iaf sen gick vi hem igen å hampus for så ja å kenny somnade typ:] seen..gick vi ut tror jag, haha jag hade kennys tjocktröja på mig och mjukisbyxor å han hade jeans å tshirt och jag tyckte att det var as kallt å han bah, det var ju fan varmt ute. jag bah. eh nae jag fryser som satan, kenny: jag skulle seriöst kunna gå utan tröja, jag: göre då? kenny: ta av mig den då. så de gjorde ja å han gick runt utan tröja? å tyckte fortf att de var varmt, men aja..vi gick till holken å där träffade ja bla tilda felle å nåra andra, kulkul:) sen gick vi hem till kenny igen och robin följde, vet inte varför men. dom snackade med chris å liv och jag somnade typ:] sen kom pappa..... och vi for till frost och hämtade elsa och lämnade av hon på torp sen for vi hem. och jag var hungrig som fan så jag åt och nu mår jag inte alls bra. och om kenny läser de här vet jag att han tänker: men konstigt.. haha aja, nu ska jag bara lägga in bilder sen ska jag göra mig klar och sova.




puss

Kommentarer
Postat av: elsa

aMEN HALLÅ ..... BILDERNA SEN NÄR VI VA OCH ELDA DÅ :@

2009-09-17 @ 22:03:57
URL: http://elsaanorqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0