Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jadu

igår var jag på hockey med julia och paulina först sen träffade vi fanny också och vi tjollrade på, orkar inte berätta nå om de. och idag vare ju skola, de ända roliga va kemin me pauo:]  vi skulle göra nå grejs me en äld sak.. minns inte va den hette, men de va kul. efter skolan var jag med paulina julia emma fanny å isabell på stan, köpte en piercing, dyrt(N) och nu har jag typ just ätit och ska göra mig klar sen ska ja fara te söder, ring om de är nå eller om ni vill prata:):):)

btw du som kommenterade anonymt..jag vet vem du är, lite tråkigt för dig kanske. men om du tänkter fortsätta att kommentera så kan du ju gärna stå för vem du är:) tycker det är lite fegt att alla kommenterar anonymt, men de kanske bara är jag. men iallafall stå för vem du är, och det gäller inte bara på min blogg utan andras också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0