Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I know how you feel, I just don't care

på skolan idag vart jag ganska så förbannad, men de skriver jag nog inte om här. förutom det så har jag dom senaste dagarna frysit som fan och idag var jag bara tvungen att ta upp vinter jackan, så då jag paulina julia å isabell for till norrvalla hade ja vinterjacka halsduk tjocksockar å tjocka skor + vantar men frös ändå? de är fan inte ok:O snart börjar det väl snöa också.. men ja, vet inte riktigt vad jag ska säga. imorgon blir de ju skola och sen vet jag inte ooooch sen kanske de blir kåge. men nu ska ja bara slänga in en bild sen hoppaa in i duschen och somna fort så ja kan gå upp den tiden jag har försökt med hela veckan vilket är kvart i 6(A) men jag har alltid somnat och gått upp 7 ist.. men nu ska ja lyckas:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0