Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

hej hopp jag är på topp?

skola idag, har börjat gilla våran matte lärare:$ han är fan snäll, behövde inte jobba mer för att jag hade jobba så mycke enligt han sen gick han och ställde fram klockan så vi fick sluta(A) sen skulle vi ha idrott (var inte me) och då kom kenny:):):) så satt med han tills vi började om sen ett tag då vi slutat. sen vare match, vi vann med 6-0 :) sen efter det såg jag idol med mamma sen såg ja nån film och nu sitter jag här och väntar på att jag ska orka gå och sova så jag kommer upp imorn. ska ju te kauug, jag och elsa ska ta halv 12 bussen sen ska vi gå till kg skolan och träffa lite folk osv, sen kommer kenny nån gång? dirr efter han slutar hoppas jag. sen ska vi KANSKE följa elsa till frost för att hon inte vill gå dit sj:] men jag skriver säkert imorn då jag är i kg om jag har nån dator:)

Dagens humör: sleepy head
Dagens borde: sova
Dagens frisyr: krull typ:] 
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: adidas byxor och linne
Dagens planer: sova > kauug
Dagens vill ha: kjam
Dagens längtan: kg?:]
Dagens fundering: orkar jag upp imorn
Dagens beroende: tuggummi
Dagens personer: dom på skolan + kenny
Dagens roliga: typ..vet ej:]
Dagens låt: i love you med digga ft. ironik typ:]
Dagens bild: har ingen från idag=)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0