Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

ELSA<3<3<3<3

igår vare ju pan, de va kuuuul:) eldslukare å mycke dans osv hehe. idag vaknade jag i panik för att jag hörde att mamma höll på med sminket inne på toan vilket innebar att klockan började närma sig 10 och hon var påväg till jobbet, så jag började tänka för mig själv, fan klockan är snart 10 jag är försenad fitta jag orkar inte gå upp jag skiter i skolan idag sen kom jag på att de var lördag(A) gick upp och duschade då skrev robin kom ut just då jag var klar i duschen, fick panik ännu en gång och kastade mig upp och tog på me kläder osv men då for han så jag skundade mig i onödan men då fråga ja paulina om hon ville vara med mig så hon kom efter ett tag och först klippte hon lugg sen drog vi in till stan å köpte godis osv sen for vi hem och såg titanic och nu har jag nästan just ätit och ska snart vara med ELSA<3<3<3<3 jesper och jonte:):):) ska bli nice, men jonte och jesper verkar aldrig bli klara:( men nu ska ja bara lägga in en dagens och byta kläder sen ska jag springa iväg till sunnanåskolan å möta elsa:) och för dig som undrade om det var john marklund så hade du helt rätt!:)

Dagens humör: lite olika faktiskt
Dagens borde: byta kläder:)
Dagens frisyr: utsläppt me snurrlugg eller hur man nu ska säga(A)
Dagens smink: mascara osvosv
Dagens klädsel: jeans tights linne å paulinas tröja:)
Dagens planer: ELSA JONTE Å JESPER
Dagens vill ha: elsa(L)
Dagens längtan: elsa?
Dagens fundering: varför dom flesta killarna är så jävla gay:)
Dagens beroende: klubbor(L)
Dagens personer: familj paulina elsa jesper å jonte:)
Dagens roliga: idag å ikv
Dagens låt: far away
Dagens bild: lägger in sen ist:)


Kommentarer
Postat av: elsa

HAHA BEJB<3

2009-09-26 @ 19:55:13
URL: http://elsaanorqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0