Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

DjungelKKennyTangaTrosa fyller år!! säg grattis

satan vad kul de var att cykla till skolan idag? eh nae skulle inte tro de, vart blöt genom alla kläder och min mobil vart blöt och allt i min väska(A) efter skolan for jag till elliot och lämnade hans tröja och kollade kisseungarna, for ganska så fort eftersom jag skulle äta sen dra till stan, träffade anja inne på bussgrillen eller va de nu het:] och efter ett tag kom kenny, vi väntade på bussen sen for vi till kauug. gick först på ica sen träffade vi idur och palle, sen gick vi vidare typ till skolan osvosv sen till han. gjorde väl inte allt för mycke, höll på att somna och han kittlade mig heeela tiden:O fattar inte hur han orkar, men han tyckte att det var kul iaf, men de gjorde inte jag. kom hem för ett tag sen, och om nu fyller han år! stor pojken, ska väl dit imorn igen:)


Kommentarer
Postat av: angelicalu

haha lill tangen =)

2009-10-27 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0