Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

bara för att

namn - linnea lindberg
piercingar - öronen & läppen
tatueringar - inga
längd - vet inte riktigt över 160 hoppas ja iaf
skostorlek - 37
hårfärg -  mörkbrunt
vad är du rädd för - spindlar
vem/vilka vet mest om dig?  jag själv
gillar du att tvätta - nej
gillar du berg-och-dalbana - hellyeah!!!!!!!
vad ska du göra ikväll? sova
önskar du att du bodde någon annanstans - faktiskt inte
tänker du på självmord - nej
tycker andra att du är attraktiv -  ingen aning
vilket shampoo använder du - vet inte va de heter:]
morgon- eller nattmänniska? kvälls, eller det beror på
sparare eller slösare? både och
har du några homosexuella vänner? nej men några jag känner
bio eller promenad? bio gillas alltid, men promenad skulle väl inte skada beroende på vem man går med
är du kittlig? överallt
rädd för insekter?  JA
vad gjorde du kl 8 i morse? satt på skolan med tobias:)
nämn något som gjorde dig glad igår: mina söta kompisar
vilka är viktigast för dig? det finns många hörrudu
snarkar du? haha hoppas jag verkligen inte:O
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? odödlig
stökigt eller välstädat? vill väll ha städat men de går inte(A)
vad gör du om du får hicka? dricker


favorit..
mat -
souvas, nae men jag vet inte
låt - många
dryck - cola!!! eller saft
film - många

har du nånsin..
gråtit över en pojke -
har hänt ett par gånger ja..
gråtit över en flicka -  ja
ljugit för någon - vem har inte?
varit i slagsmål - nej, eller om de räknas med syskon:$ vi älskar varandra
blivit arresterad - nej


antal
gånger du varit kär -
  riktigt kär? bara 1 eller 2 gånger
gånger ditt hjärta brustit - ett antal gånger
hjärtan brustit på grund av dej? - många gånger säkert, alla gör misstag
personer från grundskolan du har kontakt med - haha ja..jag vet inte riktigt
gånger ditt namn varit med i tidningen - har hänt och det är riktigt pinsamt om det är nå pinsamt:$
ärr du har på kroppen - tänker inte börja ränka


senaste
bok du läste -
pojken som kallades det, riktigt bra bok faktiskt
personen du fick brev av - skriver inte brev
personen du fick sms av - elliot
gången hela din familj åt middag tillsammans? - igår tror jag
saken du köpte - eh..minns inte


vad har du gjort idag - skola
brukar du svära mycket -  händer..:]
hur tidigt stiger du upp - beror på när jag tar mig upp, men ställer mobilen på kvart i 6
gillar du att slåss - på skoj med vissa personer(A)
vad är du allergisk mot - olika
var har du ont - handleden
använder du hårspray - yeah
favorit serie - ser inte så mycke på tv nu för tiden
håkan hellström eller the ark - håkan
gillar du ketchup - om jag gör
är du glad nu - min kära vän får mig glad
var du glad igår - jaa
varför? -  föratt du ska ha nått att undra om?
vad dansar du till - bra musik
stockholm är - kul
göteborg är - har aldrig varit där så vet ej
kan du sjunga - kan, kan jag väll men om det låter bra är väll frågan..
gillar du att sjunga?  jadå
guld eller silver - silver
spaghetti eller makaroner - makaroner, men vad är det för skillnad?
ett land du helst vill besöka thailand eller hawaii - hawaii lät typ roligare, hulahula(A)


VEM :
Saknar du-
  finns många du
vill du döda - ingen
rörde dig sist -  marcus tror jag
vill du slå - dig
kysste dig sist - hampus
vill du kittla - en kittlig, den första jag kom på var julia fråga inte varför..
kramade du sist - nån idag
vill du prata med - vill och pratar med elliot
skrek du på sist -  jag och marcus stod och skrek å skratta åt varann
vill du vara som - mej själv
sårade dig sist - jasså de undrar du
vill du bli galet full med - min nyblivande kissemisse
gjorde dig riktigt glad senast - många
ringde du senast - paulina
är vackrast på jorden - min dator? nat


HAR DU :
för många vänner -
går icket
förföljelsemani - haha nejnej
tvångstankar -  ibland så
någon annan psykisk sjukdom - inte vad jag vet
någon fysisk sjukdom - förkylning
någon skada - knäna
färgat håret - ohyes
brutit några ben - nej
egen dator - hade
bra självförtroende -  kan väll hända ibland
bjudit ut någon - nej
varit kär -  jaa
varit otrogen - nej
lämnat landet - nej
rymt hemifrån - då ja va liten för att ja vart sur på marcus för att inte han ville vara med mig:(:]
tuttat eld på nått - ja, det senaste var nog min sko då jag och elsa var riktigt roade
gjort något olagligt - jappp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0