Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

wiho

gick till skolan igår och där väntade ju såklart thim så vi for iväg till boviken först gick de segt som fan inne i stan men sen vart he bättre;) hämtade olivia och jennifer sen for vi till jennifer satt där ett tag sen gick vi iväg till holken, träffade en massa folk där men var väl mest med dom där uppe och hind och snackade med elin en massa också och har en lite plan ikv hoho hoppas de bli av iaf. sen efter holken gick vi iväg till jennifer igen sen gick jag olivia och hind te skolan å väntade på min och olivias skjuts;)och i morse vare ju som sagt att dela ut bröd as tidigt på morgon, men jag fixade det de gick på typ 10 min:$ sen vart de bums isäng igen haha=D men ska börja göra mig klar sen ska ja väl äta nånting och sen se film med annie och marcus om jag hinner(?) annars ska jag gå te anja som ska va kissevakt breve mig och sen kanske hampus å nå andra kommer:) får se om de blir nå av me de men ja. jag skvier väl senare så jag är klar och nån gång ikväll säkert:)


fråga inte varför dom har ringat in jennifers näsa:(
puss

 


Kommentarer
Postat av: OLIVIA :]

HAHAHAH men den gick som uppåt, haha den va söt :]

haha älskar dej linnea ;*

2009-10-17 @ 14:32:09
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/
Postat av: olivia:]

HAHAHA, men kolla så rund näsan är den va ju gulli :]

Hahah älskar dej Linnea ;*

2009-10-17 @ 21:37:27
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0