Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

wiho gullit med svininfluensa=D

haha kanske bara jag som är ovanligt pepp för att ha svininfluensa=D men om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är lite kul eftersom alla jävlar är så sjukt rädda för det där, men att man borde vara rädd är en myt!=D det är typ bara som en vanlig förkylning, hela min familj verkar ha haft det och dom har inte ens märkt det, men nu då jag har blive sjuk å hela jävla skolan är sjuk å ALLA gör så stor sak av det så är min kära  broder rädd för mig, fick inte ens gå in i hans rum igår men jag gjorde de endå sen vart de lugnt igen:) idag har jag iallafall sovit ganska länge sen har jag sett film med marcus och annie, the uninvited igen..tredje ggn för min del:] men ja, nu ska jag iallafall gå upp och äta för maten kom just hem och är vrålhungrig=D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0