Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

What I thought was a dream was as real as it seemed I made a mistake

känner att jag har haft mina bättre dagar just nu, men ska inte snacka om det som sagt så for ju jag och olivia till mig och åt och gjorde oss klara sen fick vi skjuts till kåge, gick av vid ica köpte cola osv sen gick vi till holken. träffade en massa där, och robin har en spricka i handleden men trodde bara att han hade stukat den så ja petade till den då fick han as ont:( sen körde jag och olivia pingis, haha ja sög(U) efter ett tag kom annie och ewe, fick en enkrona av annie så ja vart rik(Y) sen i slutet låg jag på en matta typ sen kastade markus en kille på me:O sen vart markus ägd och ramlade just breve mig;) sen kom robin å kittla me, inte ok. då det stängde satt vi ute ett tagsen började vi frysa så vi skulle gå till grillen men de va stängt så vi gick till ica och stod under taket där sen kom robin och pratade med oss och sen kom mamma marcus och annie och hämtade oss så vi lämnade av olivia hos hon sen åkte vi vidare mot stan, marcus och annie satt och skrattade hela tiden, man kan ju undra hur dom mår egentligen haha. men nu ska jag gå upp och äta sen får vi se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0