Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

wake up

hohoho visst skrev jag igår? ja, tror det iallafall skrev väll inte så mycke om holken igår men det var kuul, for ju dit me olivia som sagt men var där med alla möjliga hahaha carro var tvungen att sitta som en jävla..ja nånting på bordet och säga efter en som sa typ, "jag carolina norberg lovar och svärt att jag aldrig har petat rört eller sett en i hela mitt liv" hahaha satan va kul de va, sen var ju markus där också trodde han skulle känna igen mig men icke haha sen då ja sa vem ja va gjorde han de:D robin och markus körde pingis och jag och olivia tänkte vara snälla och hjälpa robin lite men då gick dom därifrån=( sen körde jag armbrytning mot markus olivia och robin, OCH ROBIN TYCKTE ATT JAG VAR STARK(Y) sen sprang robin ner till gympan och jag och olivia kom efter och släckte, de var kolsvart sen då vi var längst ner kom hind och palle, såg dom inte men hörde dom bara satan va rädd ja vart sen skrämde robin oss:( HAHA i slutet var kenny inne på toan och gjorde en grej hahaha de lät jätte kul:( sen då det stängde satt vi utanför och väntade på skjuts och stod med robin och kenny, sen for dom och vi gick till grillen för att vi frös men inte fan var det öppet, kanske skrev det i andra inlägget minns inte(A) sen utanför ica så kom robin och kenny cyklandes och robin stod och pratade med oss och kenny med nåra andra. sen fick vi skjuts hem, efter jag suttit vid datorn låg ja i sängen och pratade med kenny carro och robin tror ja, haha de vart fullt upp och svara på alla sms, men idag har jag inte gjort så mycke:) får väll se vad som händer resten av dagen men nu ska jag iallafall hoppa in io duschen:)


Kommentarer
Postat av: GJ

Saknar..<3

2009-10-29 @ 12:25:47
URL: http://emmagrojoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0