Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

typ ändå

skrev aldrig nå mer igår men det blev att fara till boviken och vara med olivia:) orkar inte berätta så mycke om vad vi gjorde för vi gjorde typ inge(A) men ja, efter ett tag kom iallafall thim och kenny dit och sen på slutet satt jag och olivia och snackade med thim:) fick mig även en ny vänn, deras hund:$ och idag var de ju spanska hela dagen, drygt vare. först såg vi nån film som sög balle för tvn var sär sen gjorde vi nå grejs och de sista vi skulle göra var fruktsallad och vi skulle få glass till de men inte de inte. vi fick iallafall sluta kl2 och alla andra på skolan kl 3 tror jag de va. efter det for vi på stan, gick till subway sen var vi överallt. såg lopin inne på frasses å kan säga att he va ett tag sen:) sen träffa vi lite mer folk också. och nu så har marcus och annie farit för ett tag sen så jag sitter själv hemma och kommer göra iallafall en timma fram:) och datorn jag bruka sitta vid har slutat funka, så om den inte går att fixa blir jag helt förbannad om allt försvinner jag har där, vilket är musik och bilder. nog för att musiken går att fixa igen men inte bilderna om jag inte har kvar dom på minneskortet men ja vet att ja int har allt där:) aja jag sitter vid marcus dator för tillfället eftersom ingen annan var på:) gillar den här faktiskt(A) haha men nu ska jag ta mig nått att äta börjar bli lite hungrig:) slänger in en bild på en hotdog i brist på bilder. FORTFARANDE måste ha tillbaka mobilen snart


äta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0