Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

thim sover hehi

hehe jag och olivia fick oss just ut från thims rum som vi har spenderat kvällen i. olivia satt dissad på en stol och jag och thim tog upp sängen. vi såg film sen prata vi och gick ut ett tag sen gick vi in och thim skulle sova men he fick han inte;) han började kittla mig och olivia bara satt och kollade på och as garvade sen började hon också:OHAHA va :O? de va thim som kittla dej:(/O,  vet inte vad dom vill..hahah det står två cola breve mig och jag hör bubblorna, riktigt störande. jag och olivia sitter och snackar just nu medans en kisse katt ligger och kollar på na, den är typ fet(A) och om jag kollar ut nu så ser jag en dörr till en typ..lada eller nånting och om dom öppnas och det kommer ut nån så kommer jag serilst att kissa på mig! men ja, vi ska försöka vara uppe ganska länge. okej..nu försöker katten gå under dörren, lycka till säger jag bara(Y) och nu la den sig på rygg också..håller på att kissa på mig just nu, är inne på min tredje cola(Y) he ger gott. okej nu måste jag verkligen kissa..HEHE ja, HEHEHEH och nu kommer Olivia in här och ska busa hehe (A), Linnea sitter på kloa, haha, Thim har kittlat Linnea ikv medans jag har kollat på HAHA :]
Vadå hon kan vell ta han sj, med hennes stora muskler;)?
HAHA, jaja vi har typ en plan i morron;) vi ska typ vänta tills thim kom hem, sen ska vi fara till linnea och hämta mer kläder sen drar vi och äter nån stans, och vi bjuder;) haha då äre ba att få med thim;) heheh nu har ja busa färdigt, nu kommer Linnea (A), haha ja olivia hoppade in mitt i allt;) okej nu springer hon iväg dit ner och jag sitter och lyssnar på terry linen, haha har fannygr's spellista för marcus skickade den så lyssnar på hennes låtar för dom som ville veta;) thim ska upp nån gång ganska tidigt i morgon och vi har tänkt att sitta vakna till dess så jag kommer nog att skriva flera gånger inatt:D

olivia: jag känner igen den här låten!
jag: haha vi lyssnade på den nyss..

haha idiot;* nu har hon börjat pilla med massa sladdar breve mig och river ner hela hennes bord och nu går hon på toa:O haha nu kom hon tillbaka..och kissen ville inte mysa med mig, asså nu kommer jag att dricka upp mina 2 cola jag har kvar sen kommer jag seriöst att gå in till thim och sno hans 30 cola(Y) okej kanske inte alla men, aja nu ska jag sluta skriva, tyck ja har varit duktig som skrivit någolunda mycke iallafall:$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0