Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sömntuta H.E.H.E

fick mig upp imorse också duktig som jag är, då vi kom hem efter att ha varit och dela ut bröden så gick jag runt lite och tog kort ute sen gick jag in och sov igen. vaknade vid 3 HEEH bra? nah, vårt främmande kom då så ja fick skynda me lite, har fått en ny platttång iallafall en likadan som jag hade:) nu ska ja vara försiktig me den:$ vet inte vilka som är hemma nu, ingen förutom jag kanske(A) dom for in te stan höhö. men ska spela lite gitarr nu sen får vi väll se vad som händer, kanske hinner med lite dh efter främmandet har farit=) imorgon blir det väll baraatt ta det lugnt, kanske dh innan det stänger(?) sen blir det träning och dirr hem duscha osv sen fara te boviken å sova där, he ska bli kuuuli:)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0