Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

snö(U)

det snöar som fan just ju, gillas inte. inatt så vaknade jag av att jag frös hur mkt som helst, tror inte jag har frysit så mycke förut. låg å skaka så ja fick upp och tog på mig en tjocktröja och tryckte mig mot elementet och somnade efter ett tag igen. sen vaknade jag vid halv 10 och mådde inte så bra, så gick upp på toan och började spy, fanns egentligen inget att spy upp och de är hur jobbigt som helst, sen börjde jag hosta samtidigt så jag kunde inte andas, sen vart jag as yr och satt mig ner på golvet ett bra tag. sen gick jag tillbaka till sängen tog massa tabletter och somnade. vaknade igen vid 12 och gick och la mig i soffan å såg tv och försökte äta lite men de gick inte alls. sen efter det har jag bara suttit här och duschat osv. ska snart försöka äta igen sen blir de väl att se ladder 46:)

Dagens humör: trött
Dagens borde: äta
Dagens frisyr: vet inte hur det ser ut, har inte orkat kolla mig i spegeln idag(A)
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: pyamasbyxor och hampus tröja
Dagens planer: film och sova
Dagens vill ha: kram
Dagens längtan: saknad* kenny
Dagens fundering: varför sjuk för tredje ggn?
Dagens beroende: inget
Dagens personer: familj å annie
Dagens roliga: inget
Dagens låt:
Dagens bild:

gammal bild på en saknad person:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0