Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

p-p-prov

hej alla glada? typ nånting sånt ja, haha iallafall så hade ja två prov idag HEHE gick dåligt som faaan! först matte prov, eftersom jag var sjuk då dom andra gjorde de så satt jag inlåst helt själv i nå random rum, och jocke tog min mobil också tack för den(Y) sen sista lektionen hade vi fysik prov som jag alltså fick veta igår, så ja ni fattar ju att de inte gick så bra, och det som var på provet var inget att det vi fick att plugga på så ja DÖ hehe ne, men va lite småirriterad på det. utelåst ännu en gång, ja är som bra på att bli det för jag har ingen jävla aning om vart min nyckel är som har varit borta ett bra tag nu och jag kommer säkert inte hitta dom heller så:) sen då pappa kom hem och låste upp slängde jag mig i soffan och dog och kollade lite på tv och nu sitter jag ju här vilket som inte är så ovanligt för min del. funderar på att dra till söder sen också, orkar verkligen inte sitta inne och dega. och min mobil är fortfarande gone så det är lite brist på bilder, men hittade en söt bild på kenny på thim's syrras blogg så lägger ut den så ni får nån iallafall;)


Kommentarer
Postat av: o

Heheh actionface =)?

2009-10-13 @ 23:07:50
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/
Postat av: Känny

nu tyck ja du ska vara tyst olivia :]:] (A)

2009-10-19 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0