Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

men mjau

for ju som sagt och fixade till ryggen (som inte har blivit bättre) dom knäckte den och masserade osv. men de försvinner inte och det gör så att jag får andningsproblem för att det trycker på så jävla hårt. men ja, idag var jag iallafall på skolan, hade bara 3 lektioner vilket var först musik sen spanska sen matte och sen hade vi lunch och sen sluta vi:) så vi for iväg först på jacks sen på myrorna(A) och sen in till stan. sen for vi te pauo och nu har jag inget att göra, ska ta glass och se på tv tro ja. får inte sitta så mycke vid datorn så ja, haha sitter och snackar med thim och nåra på msn:) he är kul, men de som är mindre kul är att min garderob gick sönder, allt bara rasade för jag skulle lägga in jeans och den hyllan eller korgen eller vad fan det nu är lossnade och for på en annnan som for på en annan osvosvosv. men nu ska ja ta å göra nå.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0