Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

markus

markuz säger:
men vad snällt:P
händer i helgen då?=)

'- liinnea, säger:
hhi ja är alltid snäll ju
edda imorrn och spöka på lörda;) dudå?

markuz säger:
alltid?;)
haha okeyokey;)
emo kväll imorn:( och på lör vete fan

'- liinnea, säger:
vadå emokväll=(?
KOM TE STAN(L)

markuz säger:
ingen att va med :(

'- liinnea, säger:
mig:$
om du vill;)

markuz säger:
haha du skulle ju nyss till edda;)

'- liinnea, säger:
justja
men
du kan följa hih

markuz säger:
få ju inte fara till staaan :P

'- linnea, säger:
fuck
jag kom å smuggla ner dig i min väska

markuz säger:
blir av!=D

'- liinnea, säger:
jag är seriöst smart ibland:O
frågan är bara om du rymms..

markuz säger:
nu va de ju bara de kvar :(

'- liinnea, säger:
peta i en spik och säg chillivippen då krymper du!

markuz säger:
ja göre!

'- liinnea, säger:
HÄMTA SPIKEN DIRR
vänta
göre då ja kom ist, annar kommer jag inte att hitta dig för du är så liten:(

markuz säger:
sant ja väntar på dig då :(


hahaha bara jag som tyckte att de där va kul:$? han är faktiskt kul att snacka me om ja ska vara ärlig;) och olivia typ dog av skratt då hon såg va vi skrev:( sen väckte hon hela sin familj för att hon börja skratta så mycke, (Y) för det! ananrs ikväll har jag inte gjort så mycke, snackat med folk och roat mig själv med att spela ett spel på datorn som jag spelade då jag var kanske 5 - 6 år(A) sen haha jag och markus satt och pratade om katter sen började han skratta as mycke ja bah, du kunde inte hålla dig för skratt:( han bah, nej:( förlåt:( hahaha asså ja dör va kul de va:$ nog bara jag som tycker de men, har dålig humor:] imorrn får jag pengar, känn på den du:O men nu tycker mami att jag borde sluta vid datorn så jag ska vara duktig att lyssna hoho. snällt va?

bejb

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAHAHAHAH vad de va ju fan kul:(:(:(:(

HAHA Linnea du har fan bäst humor ju, hehe(A)

2009-10-29 @ 23:28:35
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/
Postat av: markus

ja men de va ju snällt att lägga ut de man skriver på msn :(

2009-11-04 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0