Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

love is like a pen, you can cross something but you can never erase it.

skolan suger men de visste ni ju redan. jag är helt slutkörd jag kommer säkert att somna vilken sekund som helst jag vet inte varför jag är så jäkla trött, eller jo det vet jag(A) sover inte så mycke om nätterna, kanske 5 timmar sådär. har varit trött hela veckan så sista lektionerna blir ett helvete att vara pigg på. annars hände det inge kul på skolan idag, eller dansen var typ kul höhö. och jag vet att det var nånting jag skulle berätta men jag kom inte på vad det var. jag for iallafall på stan med pauo efter skolan, köpte nytt gina linne eftersom mitt är håligt osv. träffade även min efterlängtade idur hihihi och lite mer folk. sen då jag kom hem så gick jag ner och pratade lite med marcus först sen gick jag upp och gjorde mat åt han så snäll som jag är, he vart nudlar för jag orkade inte göra nått annat själv vart det inte att äta så mycket. just nu sitter jag och lyssnar på terry linen iallafall, funderar på att ta en dusch och sen kanske nån ansiktsmask eller nånting med lite tv? för jag orkar inte sitta här nå mer. OCH FÖRRESTEN är lite emo, min underbara platttång har gått sönder(U) mamma ska lämna in den om nån dag för vi har 2 års garanti på den och jag har haft den i 1 år tror jag. så jag hoppas på att få en ny eller få tillbaka min gamla i fungerande format haha. och nu känner jag att jag inte har nån bild att bjuda på, så..ska se om jag hittar nån=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0