Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kuksjuka

hehe är typ sjuk igen? eller nae jag vet inte säkert men igår på skolan kände jag mig lite yr och sen på kvällen var jag skit yr hade ont i huvet å i magen å ryggen å allt sånt där, men i ryggen var det faktiskt nånting som jag inte minns vad det hette, men det var iallafall nånting haha. ja iallafall så imorse då jag vaknade kände jag mig fortfarande yr och jag kännde mig lite in och ut om man nu kan säga så, jag mådde alltså inte bra, typ illamående och nu hänger jag inte med riktigt i vad jag babblar om så jag tar och skiter i det nu=D

jag sitter och lyssnar på musik just nu och ska alldeles snart hoppa in i duschen. sen blir det nog att sitta med läxan vi fick igår(?) eller i måndags håller inte koll. sen så ska jag kanske iväg (beror på om vi fick nån tid) till nån sak som ska kolla på min rygg och se om nån kota är fel eller nånting, för det gör ont som fan. det känns som att jag har blivit sjukt hårt slagen i bröstet sen går det bak till ryggen och ner för hela ryggraden så jag kan knappt ligga ner. nae nu tycker jag att jag ska sluta klaga och göra nå kul av det jag har kvar av dagen.

jag har nog haft ute den där bilden tidigare, men har fortfarande inga bilder att komma med. förhoppningsvis får jag tillbaka mobilen nästa vecka.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0