Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kauug?

idag har skolan gått ganska så fort, började ju kvart över 9 som vanligt och första lektionen var idrott men var inte med för att jag var sjuk hela förra veckan och för att jag har det där med ryggen. andra lektionen var kemi, vi skulle smälta sockerbitar typ(A) sen vare lunch och efter det hade vi so, vi gick till hörsalen och såg slutet av en film sen gick vi och gjorde massage typ sen slutade vi:) jag och paulina gick hem till mig och åt glass å snacka(A) sen prata vi i telen hela tin, och ska till kauug typ nu enligt thim, men he bli då ja är klar=) ska bara äta sen kommer thim dirr och hämtar mig sen hämta upp olivia och jennifer och vi ska te holken:) så måste skynda mig för han verkar ha brottom:$ skriver mer sen

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0