Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

kallt(U)

kom just in efter att ha varit ute med marcus, he är kallt ute:( jaja, vi var nere vid älven kyrkogården skogen skolan osv, en sak var sjukt läskig och det var att då vi var på skolan så stannade jag upp, vart helt stel i kroppen för jag kännde att nån stod och kollade på mig, såg in i ett fönster. ropar på marcus han kollar dit, blir minst lika rädd och kollar bort. jag går en bit neråt och marcus står kvar vänd mot mig, ingen av oss vågar kolla. det vi såg i fönstret var en gubbe med kostym och mörkt hår. jag gick fram lite och kollade, var bara som att blicken fastnade i hans ögon. stod still i kanske 5 min innan jag och marcus vågade oss närmare, då vi kollade in i fönstret med bara några meter ifrån såg vi att det var nånting nått barn hade gjort av papper=( sen då vi gick förbi fritidset sa marcus: vad skulle du göra om det kom fram ett barn och bara satt sig i fönstret och skrev hjälp? och då kände jag nästan att jag var tvungen att gå dit kvällen efter också om det skulle ha hänt. men ja, gjorde vi lit grejs på skolan sen gick vi hem:) är så sjukt kall om mina händer nu så jag kan nästan inte skriva, men jag ska hoppa in i duschen och få lite värme.

jag och marcus hade stått i mitt rum och lyssnat på en låt om ballonger och stod i hallen påväg ut och jag börjar sjunga sen blir jag tyst och marcus säger:
det värsta är att den är lång
jag: ja du spolade ju jätte mycke
marcus: jag menade jackan....
jag: HAHAHA ojdå:(::(:(:(

jag: ÅH KOLLA EN BÅT
marcus: hahahahha skriv de på bloggen, ingen kommer fatta

haha låter ej kul men he vare:D danke för att du följde lillskit;*
bilderna kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0