Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

heheieihehie

haha har aldrig varit med om roligare idrott än idag, men jag orkar inte förklara vad man gjorde, jag paulina och narges låg iallafall och asgarvade på golvet för det mesta. sen gjorde vi nå lekar å såg film så har inte gjort så mycke på skolan idag, fick en timmas lunch idag tror faktiskt att det är långt för att vara för oss, har alltid typ 40 min eller nånting sånt, men kevin satt iallafall och mobbade mina flingor sen saltade han emmas..efter skolan skulle jag hem, trodde jag. hade inte väskan idag, och kom på att mina nycklar ligger där så he vart att dra sig in till stan och där var jag med anja hampus och robin, även lite med anjas kompis men vet inte vad han heter(A) kom hem för ett litet tag sen och då tog jag min lite att äta, de fanns framme makaroner och korv så tog det för att jag inte orkade göra nå själv, men mamma sa att de var pappas matlåda(A) synd för han då, men nu sitter jag iallafall å dunkar musik, he gillas.


brist på andra bilder
måste erkänna att dom är riktigt söta där, och fin bild för den delen

Kommentarer
Postat av: hemliz

usch så söta, megagulliga är dom:]

2009-10-21 @ 18:52:12
Postat av: Anonym

aw:]

2009-10-21 @ 21:51:23
URL: http://annieebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0