Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

finns inga ord som kan beskriva

wiho, känner mig duktig! jag har inte plattat håret på 3 dagar, tror faktiskt att jag ska sluta med det så att det blir längre=) idag på skolan så satt vi mest och lyssnade på massa som stod och babblade och åt frukost där sen gick vi nån tipsrunda och dagen tog några år kändes det som, men vi slutade tillslut. jag och paulina for hem till mig vi åt sen lockade jag hennes hår osv:) och efter de så åt jag igen hehe, och fick marcus jacka till att ha i backen istället för att jag skulle köpa en ny, den är liiite stor men he få gå:-D sen nån dag fram över ska vi färga min hjälm också, he bli svart ofc. känner att jag kommer att se ut som en kille i vinter..mina täckbyxor är inte så små och jackan är helle int så liten(A) så de är typ bara flätorna och ansiktet som de syns på att ja är tjej hehehe. ska iallafall snart ut med marcus, vi ska ta kort osv. men nu ska ja ta å göra nånting=)


baby!

Kommentarer
Postat av: Oliivia

DUUUUNK!!! BBY(L) hehe tolka int fel :]

2009-10-21 @ 21:22:51
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0