Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

feber(Y)

igår efter skolan for jag emma julia paulina isabell å fanny på stan för att köpa mat osv te kvällen, sen for vi hem packade osv sen for  vi till julia:) gjorde tacos, vi king fan på de! sen efter vi ätit och stökat bort allt så spelade vi nå spel, sjukt kul(A) seen såg vi lite av men som hatar kvinnor och en till film som jag inte minns vad den heter men den var iallafall bra:) efter att vi sett dom gick vi ut ett tag sen satt vi bara och pratade och körde anden i glaset å annat kul=) somnade nån gång vid 3 sen vaknade jag typ halv 4 för att paulina ringde på min mobil som jag hade i handen och typ vibrerade sönder så jag hoppade typ upp i taket, sen såå låg ja och smsade från det till 4 nån gång, vaknade vid halv 10 eller halv 9 minns inte riktigt(A) och mådde inte så bra, hade ont i huvet var lite illamående och hade ont i hela kroppen, men vi åt och packade ihop sen kom isabells mamma där vid 12 så åkte hem då, men inte fan hade jag nån nyckel inte så jag satt ute i en halvtimma(Y) fast en sak var ganska kul, satt utanför dörren te trapphuse och orkade inte flytta på mig typ sen hörde jag att det kom nån som skulle ut, och eftersom jag satt ner så ser man ju inte ut om de är nån, men iallafall så kom det ut en tjej vart hur jävla rädd som helst dirr hon öppnade dörrn och såg mig började hon skrika å bah AAAH JÄVLAR:o:o:o ja ba satt å skratta åt na men ja..då ja kom in satt ja me en sån där termometer grej i käften och skulle kolla om jag hade feber och de hade ja. men eh kommer inte på nått att skriva, eller jo jag kan berätta om det jag har gjort sen sist jag skrev.

i onsdags var det ju kvällsöppet på stan så for dit med mamma, hittade inget förutom en piercing så fick den av mamma. sen träffa ja elliot å va me han ett kort tag sen träffde jag john och sahlen å nån till så var med dom resten va kvällen, och dom var söta och gick med mig hem, vågade inte gå själv(A) sen hittade dom typ inte tebak te stan...och i torsdags på skolan hade vi idrott men skulle int va me för min förkylning försvann aldrig men vi fick lov att vara med ändå, var med julia då och de va ju orientering, vi kinga på de hehe. seeen efter skolan så ja..hällde vi ut min jävligt mögliga juice som hade stått i skåpet sen första veckan:] inte mys, då fick typ lärarna damp på oss och vi fick int va kvar på skolan så vi fick lov att fara, cyklade förbi shooshim å träffa robin som jobba där:) sen på kvällen for jag på söder med emma, ringde julia på hem telen för att hon int svara på mobilen, och jag kom inte på vad jag skulle säga då hennes mamma svarade så jag sa, hej det är emma är julia där:D? sen lurade jag julia och ica att det var bullfika där så dom kom dirr sen vart dom sura för att de inte var nå:( OCH NU har jag inge mer att skriva:):):):):

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0