Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

EHEHEHEH(Y)

haha skit snack om att jag har svininfluensa=D är faktkiskt nästan frisk=D=D=D=DD= har bara hosta så EHEH suck on that loser=D ja iallafall idag vid halv 3 skjutsade mamma in min till stan där jag var med först elsa för att vi skulle snacka med en person, eller en person skulle snacka med en annan person om oss hehe, lite komplicerat för dom som inte vet, sen så ringde jag kenny, trodde att han sov men nix! han var på stan=D han var med sina mostrar och hans bror, och då han är på stan med sina mostrar så betyder det nya kläder:D så ja, då han kom till oss efter ett tag så kollade jag vad han hade köpt, ganska mycke kallingar:$ men de gillas ändå:D snöggt vare iaf haha;) sen träffa vi orapin så satt med hon, sen efter ett tag så gick orapin och elsa på ica eller nånting och jag och kenny satt kvar i stan sen följde han mig ner till älven där min skjuts väntade, så åkte till brännan och åt surströmming(Y) he gillas, seeeen satt ja å snacka heeela kvällen tills typ kl 12 då drog jag och marcus ut med epan och körde runt i stan och sen lite överallt, körde faktiskt=D=DD=D och nyss ringde kenny, han frågade om han kunde komma, men mami fick utbrott HEHE inte coolt så ni kanske fattar vad svaret vart, nej. buhu:( men han ska till stan iallafall, och jag lär väl sitta här inne å ruttna som ett gammalt äpple. TYCK SYND OM MIG NU. men får väll vara med han imorrn ist:) och btw, vissa av er vet hur beroende jag är av klubbor och fick ett kilo klubbor ikv(Y) fast det kommer att sluta med sjukt mycke hål i tänderna hehe men nu ska jag gå och göra nånting=D ha en fortsatt trevlig natt för det tänker jag ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0