Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

DH JAO

for ju som sagt på dh igår, eller först for jag till jesper och han sekade för att han visste att jag ville fara fort=( vi for först te brogrillen å han köpte sånt där grejs te mobilen och ja väntade utanför och stod helt stilla med cykeln och höll på att ramla haha:$ sen for vi vidare te dh. satt med sahlen john och nåra andra sen träffa ja lite folk, och efter ett tag vart jag utkastad HEHE de sög, men stod i ingången och pratade med lopiiiin:) han kalla me mupp:( haha aja, jag och sahlen och john gick till max där satt vi med emelie och hennes kompis, sen kom joel och jag joel emelie och sahlen gick vidare till frasses för att äta där också hehe(A) sen då vi skulle gå tillbaka så skulle jag hoppa över en sak, men fastnade så jag har stukat ena handen och skrapat upp den andra, och slog knäet i marken(Y) så skriver med en hand just nu hehe:] sen som sagt så gick vi tillbaka, jag och sahlen sprang runt lite överallt sen satt vi med nåra på hotellet:) sen vart jag as sur på john hehe, det slutade ju som de gjorde..sen for jag hem nån gång vid 1:) ´då ringde hampus så jag pratade med han ett tag sen ringde robin så jag pratade med han till 2, sen smsade ja me lite folk och somnade där vid 3. ja vaknade nån gång vid 11, gick upp och åt kina mat te frukost med marcus och annie, haha hon är som söt. ikväll var det ju tänkt med träning men eftersom jag gjorde illa mig så gåre inte..så istället blir det att fara tidigare till boviken, thim ska tydligen mobba mig? men han kommer få igen isf:D vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi ska väll te maxi och köpa lite grejer en hamster HAHA okej ingen fattar säkert det där förutom olivia:( men ja, fram till dess vet jag inte vad jag ska göra. ska ta och hoppa in i duschen då jag fått av mig bandaget(A) (stavningen) sen ikväll ska det komma nå folk, men jag tror jag har farit då(?) ajaaaaaaaaa pöss


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

HAHAHAH, Linnea, vi hade ju inge pengar...så vi skulle ju sno en hamster...ops:] HAHAH skulle vi grilla den??, ir vare thim vi skulle grilla(A)? HAAHA jaa, HAHA han kommer få fett med spö ikv;)<3<3

2009-10-25 @ 17:04:45
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0