Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

bby

har alltid lagt mig vid halv 1 och gått upp halv 10, och nu gick jag och la mig en timma tidigare, men då vaknar jag kvart i 2!?!? då var hela dagen förbi så ja..vart att äta lunch dirr men de va inge gott så åt typ 2 tuggor sen såg jag tv och ja, har inte gjort så mycke för övrigt. ska inte på skolan i morgon men på fredag blir det av har jag bestämt mig annars är hela mig helg förstörd! så ja, får hoppas att det blir bättre tills dess, jag har inte kvar någon feber tror jag iallafall:S känns då inte så, känner mig mycke piggare än dom första dagarna, men min hals är helt mongo det kliar hela tiden och jag kan bara inte sluta hosta. och har ont i huvet för det mesta, det är väl i stort sätt det som hindrar mig från att vara i skolan, för om ni tänker att jag sitter och hostar varje minut i hela lektioner, hur kul är det? och hur sura skulle inte lärarna bli då? så ja, men på fredag är jag tillbaka. kan ta och berätta lite om vad jag ska göra i helgen.

fredag; som sagt så blir det skola sen blir det nog dirr till stan och träffa kenny sen följa han hem:) och får väl se lite om vad vi ska göra, blir säkert att gå till holken eller bara ta det lungt:) men de ska bli kul iallafall
lördag; sova ut på morgon förmodar jag, sen ska jag väll ta det lungt och göra mig klar för kvällen. vi ska till rolle och äta surströmming(Y) blir att vara där med han familjen annie och säkert per också. och på pappa lät det som att vi skulle skjuta osv=) men nu ska jag ta och gå upp och göra nånting

pusspådu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0