Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

andra dagen

nu är det andra dagen jag är hemma från skolan, tråkigt värre. eftersom det aldrig finns nåt att göra så duschade ja 2 ggr igår(A) sen satt jag typ bara här osv, och idag såg jag först tv sen gick jag och gjorde lite saker, bl.a ansiktsmask och skulle färga ögonfransarna men hittade inte den där plast skålen som följer me, så ja ringde mamma bah, asså har du slängt den där plast skålen till frans färgen? mamma, ja det kan jag no säkert ha gjort, emo linnea....så det vart inge av me de. sen gick jag ner hit och ja nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra. men folk börjar sluta eftersom märker jag, så snart loggar de väl in nån kul jag kan prata me eller så går ja å duschar igen(A)


Dagens humör: lite olika
Dagens borde: ätaaa
Dagens frisyr: knorr
Dagens smink: ingä
Dagens klädsel: tjocktröja
Dagens planer: vetej
Dagens vill ha: en
Dagens längtan: helgen
Dagens fundering: varför..
Dagens beroende: tuggummi
Dagens personer: ingen
Dagens roliga: inget
Dagens låt: Liran ft. Dr.Focka - Älskling (onyktra) 
Dagens bild: 
 

Liran ft. Dr.Focka -

 

Älskling (onyktra)


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej! sitter och googlar på dendär låten älskling (onyktra) och fick fram din blogg. undrar om du har den och var du har fått den ifrån? hittar den nämligen inte nånstans. :)

2010-05-22 @ 23:46:09
URL: http://ssaannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0