Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

A.B M.L

min dag har i stort sätt spenderats med annie och marcus, först vaknade jag av att paulina ringde och hade ringt 4 ggr tidigare fast jag hade inte vaknat(A) sen gick jag upp ocg gjorde mig klar och for iväg till stan där träffade ja först orapin och joel, vi gilla att kramaz hoho. sen gick jag till mamma där marcus och annie satt och vi + mamma gick upp på tatung och åt sen gick vi på ica och mamma köpte godis till oss, love u mami:$ sen gick vi iväg hem till per och lånade lite filmer sen såg vi börjar av nån film, den verkade ganska så bra faktiskt:) sen gick vi hem och började spela mario kart, förlorade mest för att marcus och annie fuskade..(typ) sen ramlade annie med stolen hahaha ägd:( och nu vet jag att markus sitter och läser min blogg, i detta exakta ögonblick, hahaha orkar inte. han gillar att gråta på holken(Y)de gör kenny också men haha. jaja, nu sitter jag här och ska eh..göra nånting:) har fortfarande inga bilder så ni får en från..förra månaden tror jag de va=)


undra vilka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0