Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

You, were the one that made me strong; you made me stand up on my own, with every cruel intention, you helped me find my independence.yeah it's all because of you, that i have the strength i do,








dagen började med en trött linnea som flög upp ur sängen, gjorde mig klar och drog mig iväg till skolan, det var inte så farligt att cykla som jag hade trott. första lektionen var bild, alltid lika kul(Y) sen hade vi massa andra lektioner, och på lunchen lyckades jag nästan äta upp allt fil och fligor! jag brukar alltid börja äta i mitten och jag hinner aldrig äta till kanterna innan dom blir mjuka och äckliga(A) vi slapp svenskan (vilket jag var ganska så glad för, är sjukt less på alla låååånga tråkiga lektioner där vi bara sitter och lyssnar på harriet då hon läser..) och hade en lektion med en brandman, det var ingen höjdare det heller om jag ska vara riktigt ärlig, vi satt mest och lyssnade på vad han hade att säga i mer än en timma(?) efter det var det dags för sista lektionen, pratade med kenny då och han sa att han var på skolan, då såg emma och julia han och sa till mig då var han och vandrade i gula laget medans jag var på andra sidan skolan;) men han väntade tills jag slutade iallafall och vi gick med julia till bussen, hämtade hans cykel sen min och jag pratade lite med fanny:) sen cyklade vi hem till mig, fick lov att stå eftersom jag inte ville bli blöt i rumpan:( väl då vi var inne hos mig så vart jag lite fundersam och undrade vart kenny hade sin piercing, och han hade ingen aning han trodde på att den var ute. men han har iallafall tappat den hahah ägd;) sen tappade jag min..men han hittade den(a) vi typ, gjorde inte allt för mycke? han låg och typ luktade på min kudde..haha aja, han for in till stan nångång så jag gick och åt, efter det satt jag och gjorde läxa duktig som jag är med lite hjälp av pappa! men jag känner att jag kommer att faila på prover på fredag, kan ingenting alls..men jag får lov att göra mitt bästa:) imorgon blir det ju skola som vanligt efter det blir  det nog att plugga tills mamma kommer hem och vi ska fara iväg och jag ska klippa mig + färga håret:) men det var nog allt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0