Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

who let the frog out

haha var meningen att det där inlägget skulle ha kommit igår medans jag var i boviken som ni fattar hoppas ja.

HAHA okej jag orkar inte...den här sidan for bort nån gång idag vet inte när för jag märkte det inte skulle ha skrivit de här imorse..men inatt så låg jag i sängen och pratade med kenny och markus tills..ja, tills jag somnade så att säga. det kan väll ha varit vid halv 4(?) och vart svin rädd före de, men de orkar ja inte ta upp:) då jag vaknade så gick jag iallafall och åt sen slog jag in present till pappa, för det är både fars dag och hans födelsedag. grattis pappa! fast han fick bara sockar:$ sen efter ett tag kom per så vi fikade och snart kommer farmor och farfar så vi ska fika ännu mer. men jag har hunnit med att prata med massa folk, pratar med markus just nu om nåra saker, tack vännen! jag har hunnit med att rita också men vart inte så nöjd. men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.



´
saknar dig bby!^


Kommentarer
Postat av: oliiivia_

hahahah nej int bilden:(:(

wiiiie ses på fredag gumman;)<3

2009-11-11 @ 18:31:31
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/
Postat av: tilda

miss u

2009-11-14 @ 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0