Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

This is over my head But underneath my feet Cause by tomoroow morning I'll have this thing beat And everything will be back to the way that it was I wish that it was just that easy





jag minns inte ett skit av att jag skrev det förra inlägget, men ja..olivia somnade iallafall nån gång efter det tror jag för klockan var lite för mycke för att hon skulle orka vara uppe mer;) men jag var iallafall vid datorn till..halv 6 kanske och pratade med kenny, typ bara han som var vaken då:( och då råkade jag av misstag slå av datorn.......så jag smsade ist(A) sen var olivia lite mysko då hon sov..tror inte jag får berätta men:$ haha hon var iallafall knas så jag kunde inte somna, sen började thim slå i väggen också, men efter ett tag somnade jag:) vaknade nångång av att thim snackade i telen..sen vaknade olivia också men då hade ja somna igen tro ja, gick upp där vid 1(?) tror ja, åt osv sen packade vi typ, eller olivia gjorde ja låg i sängen å va lite borta hehe. sen for vi hit, duschade osvososvosvoovsovs sen åt vi, förrätt efterrätt och middag, öh ja, lite mycke för våran del kanske. men gott vare:) sen gjorde vi oss klara igen och for ut vid 10? och kom hem nångång vid 12 tror ja, sen kom vi in och satt här ett tag sen gick vi upp,
och nu har vi just ätit men jag skriver mer senare, ska ta och pilla lite med bloggen också=)


ge me sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0