Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sovaaaaaaaaaa

det har inte blivit något datasittande dom senaste dagarna för att jag har pluggatför det mesta. men dagen idag började iallafall med att försöka få sig upp kvart i 6, gick icket blev istället kl 7. fixade mig lite fort och åt inte mycke alls, hade ingen lust. sen bärde det iväg till skolan i regnet. första lektionen var gympa, andra var no (no prov som gick åt helvete i think..) sen var det no och vi slutade, fick sluta en kvart tidigare(Y) for hem och städade lite sen kom kenny och klagade på att det inte var städat....... hehe aja, han kittlade mig typ hela tiden:( även fast jag inte är kittlig? han är ju knas<3 men jag duschade och gjord mig klar osv medans han hade lite tråkig kan jag nästan veta säkert;) var klar vid halv 6, bussen gick 6 och vi drog oss hemifrån vid kvart i och missade såklart bussen..så vi satt i stan i 50 min sen fick vi hämtning av jonas tror jag han hette? liv chris och nån till:) fick sitta i kennys knä för att de va fullt typ hehe, och högt till tak var de inte heller;) sen sprang jag in och skulle ladda mobilen men då hade han gjort om och jag hittade inte laddaren men den var på samma ställa som vanligt, ja är ju som smart:( sen kom olivia och hennes pappa och hämtade mig hos kenny och vi for till kgrock, kul vare iaf men jag orkar inte berätta så mycke,  var med en massa kul folk osv:) då det slutade så skjutsade vi hem hind sen vart det boviken:) och nu sover olivia och jag kan inte sova, tänker för mycke på lite saker... men ska försöka iaf:) ni får ha en trevlig natt;)

HEEH nån bild jag hittade på olivias dator? nånting hände det är ju helt klart, men vad vare?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0