Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

polis polis potatis gris

dagen började med att vakna av jävla väckaren kl 6, men orkade inte gå upp fören 7 gjorde mig klar lite snabbt sen då jag satt och åt vad klockan kanske 20 i 8 och då kom jag på att jag började kvart över 9(Y) kännde mig lite småirriterad då men, fanns inget att göra hemma eftersom jag redan var klar så jag for iväg till skolan halv 9. satt där ett tag sen kom fanny och avdo tillslut så kom resten av klassen också, det började med gympa skit kul vare haha. efter det så hade vi no, gjorde nå förhör som alla andra gjorde för typ 1 månad sen skulle vi kolla på några saker vi hade gjort, äckligt som fan! inte så värst trevligt, efter det hade vi lunch och sen so, då såg vi film och sen slutade vi. for dirr till stan efter skolan men for hem ganska så fort och gjorde mig klar. efter ett tag så kom vanessa mihi sen dennis cilla och vilma=) vi åt osv sen for jag till skolan igen och var med klassen och såg film och gjorde lite olika saker, sen då jag kom hem så satt olivia i soffan och hade längtat skit mycke efter mig(?) vi pratade ett tag och såg nå skit på tv sen gick vi iväg till stan > max > satt där och ja..kollade på fight typ gick ut och träffade john HIHI sen gick vi in igen och satt där hehe, sen HAHA då vi gick ut första ggn så tänkte vi gå hem men då kom de en polis och höll på att köra på mig sen var det en bil som backade på en tjej och hennes kille bah VAFAN GÖR DU?! DU BACKADE PÅ MIN BRUD lalala, hahah satan så kul och då gick vi in:) och nu är vi här och jag borde egentligen sova för nåra timmar sen för jag ska ju upp imorrn..men nu ska jag gå och sova kanski:$? heheheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0