Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

olivia är sääääääääpe

var hos farmor och farfar ikv, eller idag och ja..ät osv olivia skulle hit och jag lämnade nyckeln åt hon så att hon skulle komma in, men inte fan gick hon in för de inte:O så hon satt utanför mig i typ 2 timmar men nu ska jag berätta lite om igår, jag och olle fick skjuts av john och thim till holken, men de var stängd så vi pratade med kenny och frågade om vi kunde ´komma osv, så vi började traska iväg mot kenny och väl vid ica så stötte vi på hind som också hade tänkt att fara till holken, men då följde hon till kenny vi satt där ett tag och gjorde inte så mycke, har saknat hans säng en aning(U) sen for vi ut, gick mot ica och det kom massa folk sen var ja olle och hind med kenny alle och filip:) vi flyttade oss från trapphus till trapphus;) sen var vi mest vid ica:) hehe råkade ta på kenny:(:$ märkte de inte..men han sa de idag(a) men ja, orkar inte skriva om allt, men pappa kom iallafall och hämtade oss och vi skjutsade hem hind sen for vi till olle och jag skulle hämta mina saker, glömde sminket..och har tappat bort mössan för typ..2 helger sen kanske? och nu sitter hon och skrattar:O:O:O åt pappa....hehe men ja, nu ska ja sluta skriva och kanske gå ut(?) btw så har jag fått tillbaka min mobil:(:(:( vill inte ha den, nån som vill byta?

kenny skickar bild, olivia och linnea skrattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0