Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

like a rose

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, inge speciellt som händ idag vad jag minns? har snart läst ut boken på litteraturen, grymt bra:)! den heter "pojken som kallades det" jag har försökt mig på den förut men då kunde jag inte läsa mer för att jag vart så äcklad:S men nu gick det faktiskt bra för att jag visste det mesta som skulle hända;) men det är ett bra tips iaf, läs den:) inge kul lektioner idag, eller kanske bilden då men..inge annat i think:) efter skolan så skulle jag ju svänga in till min gata och isabell fortsatte rakt fram, men då hade dom hett upp en jävla sand kulle mitt på vägen!? så jag ropade på isabell och cyklade med henne istället, vi får väll se om jag tar mig till skolan den vanliga vägen imorgon(a) men nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen sova:$



den va ju ba fin olivia:(:(:(:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR, LINNEA DU TAR BORT NU KAN JA LOVA, ANNARS LÄGGER JAG IN VÄRLDENS FIIIIINASTE BILD PÅ DEJ, SOM DU KOMMER BLI JÄTTEGLAD ÖVER!!!!!!!!, TABORT NU!?!?!?!?!?!?!?!?!?:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

OKEJ FATTA!?:$

2009-11-25 @ 12:52:29
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

HIHIHII såååja ducktig flicka:$

Linnea ja far ju te stockholm i morgon, hinner inte träffa dej på jättelänge:(:(:(<3

2009-11-26 @ 16:33:02
URL: http://jenniferolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0